“Acil Servislerde Etkili İletişim” eğitimi Alanya’da gerçekleştirildi.
17 Kasım 2018

Antalya’nın doğusundaki hastanelerde görev yapmakta olan sağlık personeline ALKÜ Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nin ev sahipliğinde "Acil Servislerde İletişim“ eğitimi verildi. Antalya İl Sağlık Müdürlüğü Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanlığı Kamu Eğitim/Ar-Ge Birimi koordinasyonunda 3 gün boyunca gerçekleştirilen eğitime; ALKÜ Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Gazipaşa Devlet Hastanesi, Akseki Devlet Hastanesi ve Manavgat Devlet Hastanesi’nde görev yapmakta olan 320 Acil Servis çalışanı katıldı. Antalya İl genelinde çalışan ve sağlık personeli olan 13 eğitimci düzenlenen organizasyonda; kriz ve afet yönetimi, doğru iletişim, kötü haber verme yöntemleri, acilde şiddet, istismar, doğru tiraj ile şikâyetlerin azaltılması, konsültasyonların istenmesinde doğru iletişimin rolü, hekimin hukuki ve cezai sorumlulukları konuları hakkında katılımcılarla bilgilerini paylaştı. 
S.B.Ü. Antalya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Psikoloğu Hakan Bulut, yapılan araştırmalarda insanları sinirlendiren 9 tane bekleme türünün olduğunu söyledi. Bulut: ”Yapılan araştırmalar sonucunda hastanelerde kayıt sırasında beklemenin insanları en çok sinirlendiren durumlar arasında 3. Sırada yer aldığını göstermiştir. Bu sorunun üstesinden doğru tiraj yöntemiyle çözülebileceğimize inanmaktayım.“diye konuştu. 
Eğitimin verimli geçtiğini söyleyen Antalya İl Sağlık Müdürlüğü Kamu İdari Hizmetler Kamu Eğitim Ar-Ge Birim sorumlusu Uzman Aysun Fidan, ALKÜ Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nin ev sahipliğinden memnun olduklarını dile getirerek, katılanlara ve hastane yönetimine teşekkür etti.
Eğitim grubu, Hastane İdari ve Mali İşler Müdürü Selbinaz Dere Bağışlar'a yapmış oldukları ev sahipliği nedeniyle teşekkürlerini ileterek çiçek taktim etti. İl Sağlık Müdürü Dr. Ünal Hülür adına verilen teşekkür belgesini Başhekim Vekili Uz. Dr. Nadir Aldemir adına Başhekim Yardımcısı Op. Dr. Ali Gök aldı. Gök; böyle bir ekibe ev sahipliği yapmaktan dolayı onur duyduklarını dile getirerek başarılarının devamını diledi.
Eğitimciler daha sonra ALKÜ Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesinin Acil Servis Biriminde verilen hizmetleri ve çalışmaları yerinde inceledi. Acil Servis Biriminin birçok hastaneye göre gayet başarılı olduğunu ifade eden ekip başarılardan dolayı acil servis çalışanlarına ve yönetime teşekkür etti.

acil1.jpg

acil2.jpg

acil3.jpg

acil4.jpg

acil5.jpg

acil6.jpg

acil7.jpg

acil8.jpg

acil9.jpg

acil10.jpg

acil11.jpg

acil12.jpg

acil13.jpg

acil14.jpg

acil15.jpg

acil16.jpg

acil18.jpg